петак, 31. јануар 2014.

Recenzija : Velnea Tonik za mešovitu kozu

Cao drage moje, ovog puta javljam vam se sa recenzijom Velnea Tonika za mesovitu kozu. U poslednje vreme eksperimentišem dosta sa tonicima, i pokušavam da utvrdim i pronadjem neke jeftinije alternative, pa tako šetajući se Liliyjem  naišla sam na ovaj tonik koji je bio na snizenju. Iskreno ne secam se koliko je koštao, odprilike 250 din. Što je znatno povoljno.

Ovaj tonik namenjen je mešovitoj kozi, štiti kozu i odklanja sve nečistoće sakupljene tokom dana. 

Moje iskustvo sa ovim tonikom je pozitivno, iskreno ne čini čuda a opet nije ni loš. Nije mi izazvao bubuljice ni dodatno isušivanje koze sto je kod mene veliki plus.  

Količina : 200 ml Ocena 4/5
Da li ste probale ovaj tonik ili neke od velnea proizvoda? Podelite sa mnom svoje iskustvo! :)
Do sledeceg posta :*

4 коментара:

  1. Nisam probalja taj tonik. Ja sam od skoro uvela tonik u svoj asortiman kozmetike i koristim Biotenov. On je čini mi se još jeftiniji od tog i meni skroz odgovara...

    ОдговориИзбриши