понедељак, 3. фебруар 2014.

Balea Soft and Clear i Dove Soft Peeling

Balea soft and clear gel za umivanje za nečistu kozu kupila sam sasvim slučajno, jeste da imam već mnogo proizvoda za čišćenja lica, ali uvek volim da probam nešto novo.
Iskreno, naravno da nisam očekivala neko čudo, ali obavlja "posao" čišćenja i skidanja šminke ili čega već sa lica. Nisam ga često koristila iz razloga što već imam svoju "rutinu" i to ne volim da menjam. Ovaj gel namenjen je mladoj kozi, providne je boje, i lagane teksture, posle ispiranja ostavlja kozu cistom i glatkom.
Pošto je moja koza problematična, u zadnje vreme je dosta smirenija i imam duplo manje bubuljica tako da mi je ovaj gel nešto kao odmaranje koze od jakih i agresivnih preparata. Sve ko sve za osobe sa cistom kozom koje ne zele da odvajaju ili ne mogu da odvoje puno novca  za gel za čišćenje i umivanje preporučujem ovaj.

Dove Soft Peeling - Xm,  sapun ko sapun. Volim Dove proizvode jer imaju  nekako jako prijatan miris. Ovaj sapun sam takodje slučajno kupila, htela sam prvo onaj običan ali tada sam ugledala ovaj sa blagim i malim zrncima za piling koze i rekoh ajde da probam. Pošto imam problematičnu t zonu par dana sam se umivala sa ovim sapunom, pa posle nanela tonik ili hidratantnu kremu kako mi ne bi isušio kozu, moj utisak je odličan zaista mi je isušio nekako bubuljice, potpuno neočekivano, takodje ledja su mi zimi puna bubuljica, tako da se svake večeri koristim ovaj sapun za predeo dekoltea i ledja.Sve je isušio. Ja sam stvarno prezadovoljna.

Ovo su vrlo jeftini proizvodi koje me ponekad iznenade a ponekad razočaraju, generalno zadovoljna sam ovim proizvodima i stvarno ih preporučujem svima. 

To je to drage moje do sledećeg posta :**

5 коментара:

  1. Imam i ja problem sa bubuljicama na ledjima i na dekolteu. :( Cim sam procitala ovaj post javila sam mami da mi kupi ovaj sapun da probam. Koristila sam obican Dove sapun ali samo za lice, bas odavnoo, i mislim da je bio dobar. :)
    Odlican post! :*

    ОдговориИзбриши
  2. I just discovered your blog and love it! Beautiful product review!

    Lauren,
    http://www.atouchofsoutherngrace.com/

    ОдговориИзбриши