среда, 29. јануар 2014.

Still : Maska za kosu, MED I MLEKO

Still proizvode sam počela skoro tek da koristim, s obzirom da sam uvek bila skeptična prema proizvodima niskih cena, medjutim pročitavši lepe komentare za Still masku za kosu "Med i čokolada" odlučila sam da isprobam na mojoj kosi. 

Nazalost, nisam mogla da pronadjem "Med i cokolada" masku ali pronašla sam "Med i Mleko" pa rekoh što da ne vredi pokusati a i probati. Ova maska namenjena je SUVOJ I OŠTEĆENOJ KOSI.

Moj prvi utisak posle nanošenja ove maske jeste da je kosa, prelepa na dodir, mirise fenomenalno, nije suva što je najbitnije, i kosa mi je jako mekana sto ja obozavam posle upotrebe neke maske. 

Ono što proizvodjač tvrdi jeste da ova maska obnavlja dlaku, da joj daje sjaj, da se lako raščešljava ..itd.
Ja iskreno smatram da ova maska čini da kosa bude lepša i mekša ali nisam sasvim sigurna da je bas regenerise u potpunosti, jer smatram da se suvi krajevi "neguju" samo makazama.

Količina : 500ml Ocena  5/5 
Ovu masku ću definitivno ponovo kupiti, jer je pristupačna a i daje odlične rezultate na mojoj kosi. 

Da li ste vi probale neke od Stillovih proizvoda? 


9 коментара:

  1. Dugo koristim proizvode ,ranije sam i farbe dok sam bila plavuša,odlični su,ništa me još nije razočaralo samo nažalost jako teško nalazim prodajna mesta i to je velika šteta.

    ОдговориИзбриши
  2. Slažem se sa tobom da oštećenu kosu jedino oporave makaze. Koristim sve živo samo da odložim šišanje dok ne poraste dovoljno moja kosa, pošto sam prestala da je mučim farbanjem i blanšom. Nisam probala ovo pakovanje, ali bih mogla da ga kupim, s obzirom da nije skupo, pošto se pegle ne odričem, treba joj hidratacija.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. razumem te u potpunosti, ja imam veliki problem a to je da ja odem da se sisam frizerka mi skrati dosta jer kazem slobodno krati, verovala ili ne za 3 nedelje meni se kosa rascveta kao da se nisam ni sisala. I to je ono sto me jako nervira.

      Избриши
  3. Одговори
    1. Mislim da ima u Dm-u ili Liliyju ja sam je kupila u Disu slučajno sam je zapazila dok sam bila u kupovini

      Избриши
  4. Bas se obradovah kada sam videla ovaj post! Trazim masku za kosu i nikako da pronadjem neku dobru.uglavnom me odgovaraju od kupovine stillovih prozivoda bez obzira sto ih nisu probali ali evo provg komentara da valjaju! Hvala ti puno!
    p.s. pratim te
    www.bebagottel.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. nprm ja obozavam njihove proizvode pošto se farbam, a veruj mi probala sam sve moguce farbe i uvek sam izdvajala veliku sumu novca, frizerka me je nagovorila da probam njihovu farbu, ja sam se oduševila jer ni jedna farba mi ne "uhvati sve" vec mi ostanu pramenovi -.- i sve se ispiraju posle 2 nedelje, a ova mi drzi i ddo va meseca .

      Избриши
  5. Sad videh ovaj tvoj post za ovu masku, ja sam je svrstala u post o losim proizvodima koji planiram da objavim uskoro,meni nikako nije odgovarala,nista od njih mi ne odgovara osim farbe, to moram da pohvalim, i trajne farbe i kolor samponi su im super...

    ОдговориИзбриши