понедељак, 27. јануар 2014.

Recenzija: Maybelline AffiniMAT puder

Zdravo svima,
 pošto je ovo moj prvi post odlučila sam se da uradim recenziju ovog proizvoda. 
Moja koza je mesovita, imam masniju T zonu sa aknama na čelu, tako da malo je reći da volim malu jaču pokrivenost kod pudera. 

Ovaj puder pojavio se prošle godine ( koliko se ja sećam nemojte me drzati za reč), medjutim vrlo kasno sam se odlučila da ga kupim jer sam već imala previše pudera koje jednostavno nisam svakodnevno koristila. 

Po ceni od 759 dinara mozete ga naci u svim parfimerijama, DM-u Lily-ju.

Moja ocena : 3/5

Slabija pokrivenost nego kod običnog Affinitona, previše se oseća na alkohol i imam  osećaj da mi dodatno isušuje kozu. Loše pakovanje, pola pudera bukvalno iscuri u cepic. Potrebno je minimum 2 sloja za neko normalno pokrivanje.

Ja sam ga kupila u nijansi 24, i definitivno ovaj puder predstavlja za mene veliko razočarenje i definitivno ga više neću kupiti. 

Uopšteno : Isušuje, slaba pokrivenost, previše se oseća na alkohol, brzo se troši.



Da li ste vi probali ovaj puder i kakvi su vam  utisci?

10 коментара:

  1. a bas sam htela da ga uzmem misleci da dobro pokriva :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. ja sam očekivala bolje rezultate s obzirom na obican Affiniton koji je za 800 dinara fenomenalan puder, bas sam se razočarala.

      Избриши
  2. Iskreno, nisam fan Maybelline pudera, ranije su mi pravili haos na licu. Od tada se ne usuđujem da probam novi, ali volim da pročitam svaku recenziju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. meni je u pocetku onaj obican malo "isusivao" kozu, ali definitivno je bolji od ovog.

      Избриши
  3. Nisam očekivala da će biti loš, čak sam krenula da ga kupim, ali tada nisu imali nijansu koja mi je trebala tako da sam posle i zaboravila. Sad ga sigurno neću kupiti, ima mnogo boljih po toj ceni.

    ОдговориИзбриши
  4. i ja sam jedna od onih što je odustala od ovog pudera nakon pročitanog.. :) koristim taj običan i poprilično sam zadovoljna njime, mada si u pravu da pola završi u čepiću... :/
    poseti moj blog, čeka te nagradica/nominacija :)

    ОдговориИзбриши